piątek, 22 czerwca 2012

Księga z życzeniami - Pierwsza Komunia Święta

Wielka improwizacja :) 
Jak zrobić księgę nie mając lakieru w sprayu i posiadając jedynie wydrukowane na zwykłym papierze zdjęcie i rękaw do pieczenia :D 


Z pomocą przyszły stare farby Window Color które już dawno miałam wyrzucić (moje chomikowanie jednak na coś się przydają) i ... lakier samochodowy w sprayu :). 
Podobno bardzo się podobała więc jestem zadowolona. 

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Jutro ostatnie egzaminy na studium weterynaryjnym, a w środę ostatni na studiach. Zadziwiająco dobrze mi w tym roku idzie zwłaszcza, że nie mam prawie wcale czasu na porządną naukę. 
Już nie mogę się doczekać wakacji. Czekają mnie praktyki w cudownym miejscu i szansa na nauczenie się czegoś nowego i może wreszcie ruszę z tym opowiadaniem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za opinie ;)