czwartek, 5 lipca 2012

Mała relacja z Jarmarku Cysterskiego


Miałam siedzieć w pracowni, a od tygodnia pomagam przy układaniu kostki przed domem jak skończę przesiewanie tej góry piachu to będę miała mięśnie jak Pudzian :D. 
Tak więc w pracowni nie dzieje się nic, a pomysły niemal wysypują się z mojej głowy. 
Żeby jednak nie było tutaj tak pusto wrzucę Wam kilka zdjęć z Jarmarku Cysterskiego i inscenizacji Bitwy pod Koronowem , które w tym roku otworzyły moje wakacje. 

Turniej rycerski 


Zwycięzcy serdecznie gratulujemy :)


Pokaz konny - pozdrawiamy Chełmno ;)


Wieczorem Fire show podgrzało atmosferę - było jednak dużo za wcześnie. 


Był też turniej kuszniczy. W tym roku mi się nie udało. 
Gratulacje dla Łomaka i Starego to nic że nie wygraliście i tak daliście czadu ;)

A to już drugi dzień i turniej łuczniczy dla rycerstwa. 
Pozdrawiamy Pana Benedykta :D


Inscenizacja Bitwy pod Koronowem (wiadomo kto wygrał)







Pokaz konny na zakończenie



Patrze na ten plik ze zdjęciami i teraz już wiem, że nie zrobiłam zdjęcia żadnemu kramowi z rękodziełem - będę musiała popytać znajomych, a nóż coś ciekawego ktoś uchwycił. 

Teraz tylko czekam do następnego i mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za opinie ;)