czwartek, 19 lipca 2012

Praktyki

8 tygodni praktyk w wakacje - jak to usłyszałam myślałam, że szlag mnie trafi tyle do zrobienia, a całe wakacje zajęte. Jutro mija pierwsze 5 dni i zupełnie zmieniłam zdanie. Jutro jadę na weekend do domu i już wiem, że tutaj wrócę. 
Niemal całe dwa dni poświęcone na decoupage, a wieczorami czas na wykańczanie moich prac i pisanie powieści no przecież to raj :)

 To mój mały pomocnik:

Pilnował żeby wszytko było dobrze pomalowane:

Ale czasami potrzebował przerwy:

A to efekt naszych prac:

Takich skrzynek powstało chyba 7 straciłam rachubę. Zdobią świetlicę dla dzieci.

Usiadłam też trochę nad Photoshopem i stworzyłam wzór do zegara który zawiśnie na tablicy wraz z godzinami o których budzą się ptaki i zaczynają śpiewać ;)

Atmosfera tutaj jest tak wspaniała, że nawet wróciłam do rysowania:

Więc jeśli będziecie niedaleko Bydgoszczy łapcie pod pachę męża, narzeczonego czy kogo tam macie innego pod ręką bo oprócz rękodzieła mieszkają tutaj naprawdę romantyczne chwile.
Zresztą zobaczcie sami:

Pozdrawiam cieplutko i zabieram się za poprawianie kolejnego rozdziału może jeszcze dziś uda mi się go dodać :)



3 komentarze:

  1. Skrzynki piękne, zegar zresztą też :)) Ślicznie rysujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zegar nie skończony ale śliczny-pudełka też gratuluję jesteś bardzo zdolna-pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och miałam takiego małego koteczka, w miocie czarno-białych maluchów był jeden rudy. To było niesamowite. Teraz jest wielki, w nowym domu i nazywa się Albert.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za opinie ;)