sobota, 18 sierpnia 2012

Różności

Już przysypiam, ale dawno nie wrzuciłam nic nowego więc jeszcze przebłagam Dziadka Piaskowego i coś Wam przedstawię :)

Gdzieś kiedyś zobaczyłam karafkę w podobnym stylu z motywem owoców i tak mi się spodobała, że gdy zdrapałam już z tej naklejkę z ceną, która uparła się aby zostawić olbrzymi ślad od kleju pędzle poszły w ruch. Na początku zła byłam bo strasznie krzywo mi to wszytko wychodziło, ale z efektu końcowego jestem nawet zadowolona (co mi się rzadko zdarza)




Oczywiście przed tym "sukcesem" popełniłam taką oto buteleczkę (już raz ją myłam z brązowej farby bo uparła się, że do szkła nie będzie przylegała i koniec) oczywiście zamiast zamalować łapki aniołka z rozpędu nakleiłam na niego różę i w efekcie mamy przezroczyste liście XD


Na dzisiaj to wszystko.
Jutro krótka relacja z X Święta Chleba na którym zarobiłam niebotyczną sumę 5 zł sprzedając kolczyki wykonane przez siostrę :)

Spokojnej nocy Kochani 

2 komentarze:

  1. Świetne i karafka i butelka :) bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapraszam zapraszam do oglądania:) Ja też podgląduję i podziwiam Kornę:)) w sumie to do wszystkich cały czas zaglądam:D hihi:)
    A wczoraj karafki i butelki nie było! Fajnie wyszło na karafce to zapięcie, czy jak to się nazywa, bynajmniej chodzi mi o gorset:))
    A na tym święcie chleba, to rozumiem że jakiś jarmark był?? Czasem tak jest że ciężko choćby najmniejszą rzecz sprzedać, też się z tym spotkałam nie raz:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za opinie ;)