piątek, 31 sierpnia 2012

Szkatułka na biżuterię

Post miał być jutro, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać więc nowe prace przygotowane na dożynki pokażę w weekend, a teraz zrobię miejsce dla tej najnowszej :)

A wszystko zaczęło się od tego, że koleżanka zamówiła u mnie szkatułkę na biżuterię... 

Szkatułkę wraz z papierem ryżowym w piękne kwiaty dostałam od Niej więc nic tylko zabrać się do pracy, ale jakoś tak po obejrzeniu serwetek zmieniła nam się koncepcja. Miały być anioły na tle starego pisma. Jako, że w moim mieście o czymś takim jak papier ryżowy to chyba nikt nie słyszał, a i takowych serwetek nie było koncepcja zmieniła się znowu: znalazłam serwetkę którą teraz możecie podziwiać na kuferku, a anioły dokleiłam z moich zbiorów.
Umieszałam jaśniutką kremową farbę na wieko i szufladę, a resztę pokryłam bejcą BUK PATYNA. 
Wszystko zajęło mi niecałe 4 dni. 

Pierwszy raz robiłam coś dłużej niż dwa dni (z czego jeden to już tylko lakierowanie), ale tak strasznie się bałam, że coś popsuje, że o dziwo udało mi się nie spieszyć. 
Kilka rzeczy oczywiście bym poprawiła, ale z efektu końcowego jestem prawie zadowolona (nie ma co osiadać na laurach zawsze trzeba znaleźć coś co jest źle :D )

A w środku siedzi aniołek bo przecież ktoś musi pilnować tej biżuterii :)



Wnioski z pracy?
A pewnie, że są i to przełomowe od dziś zaczynam uczyć się cierpliwości :D

Oczywiście jeszcze wielkie podziękowania za takie zamówienie, bo bawiłam się przy nim świetnie.


3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba,taka inna pozdrawiam Krystyna.komentarz do dożynek świetna impreza,zdjęcia ładne stoisko też,pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szkatułka:) Pozdrawiam ciepło, Monika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za opinie ;)